فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۱
  • ۰

شناخت خود

شناخت خود

چندین سال هست که در این جهان زندگی می کنم بیشترین انرژی را در حوزه تفکر از دست دادم و آخر سر نفهمیدم که کجا هستم ، قابلیت این جهان همان عمر محدود هست و بیشتر از آن ظرفیت ندارد . هر چقد دنبال معنا و مفهوم گشتم بیشتر آواره شدم ذهنم خودش را گم کرد و من ترسیدم و بازگشتم از آن نقطه ی کور،  چندین بار سعی کردم ولی مغزم توانایی و تحمل نداشت و مرا به سوی تاریکی برد و ترس و اضطراب در وجودم انداخت که فکر فهمیدن جهان هستی را از سرم بیرون کرد . شاید فقط همین بس است که باور کنیم خالق ما همان الله هست و ما نمی توانیم درک درست و حسابی نسبت به کارهایی ایشان داشته باشیم .

من هم دیگر مثل سایر افراد هدف زندگی را فقط در مادیات و سرمایه داری می بینیم و چاره ای جز این نیست که زندگی را همینطور به پایان برسانم و بمیرم و بدون هیچ برداشتی از عالم هستی . آنقد فکر می کنم که ضربان قلبم بیشتر می شود و به خودم می گویم خودت را کنترل کن و خودت باش و زندگی را سخت نگیر و فکر نکن و همین جمله ها باعث می شود بارانی در وجودم ایجاد شود . بعضی اوقات از خودم می پرسم

--------------------------------------

آیا آمده ام که مثل سایر موجودات زنده تولید مثل کنم و برای جامعه کارگری کنند و در کنار خانواده بخورم و زندگی کنم و آیا هدف این هست ؟

----------------------------------------

چرا نباید فکر کنم و تمام قابلیت های ذهن را درهم بشکنم و خودم را از قید و بند محدودیات برهانم و برای یکبار هم که شده به خدا بگویم " آیا سجده من به دردت خورد ؟ " سجده من تو را خوشحال می کند یا نه ؟ و آیا خدای عزیز تو به این چیزها اهمیت می دهی یا کارهای مهم تر دیگری داری ؟

----------------------------------

///// تو هستی و من نیستم  تو کلِ منی و من جزء توام

مرا یارای مقابله با تو نیست هرچه بنویسم همه از سرِ کنجکاوی هست .

ای چراغ روشنایی بخش عالم ای گرمابخش قلب های تپنده موجودات زنده و غیر زنده همه در سیطره توو هستیم و ذره ذره وجود ما در توو گم شده ، حضورمان در پیش او هست و نمی توانیم درک درستی از او داشته باشیم چون او تمام وجودمان را از بدو تولد فراگرفته و نمی توانیم چیزی فراتر از چیزی که او می خواهد ببینیم ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی