فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۰
  • ۱

چرا بیخود شدم

نمی دانم چرا امروز حس و حال ندارم در حالت کلی حس و حالی برای یه زندگی خوب ندارم . نمی دانم شاید خسته ام همین . واگر استراحت کنم خوب شوم ولی مدتی هست که دیگر خنده صورتم را ترک کرده و هر جا که خنده ای بر صورتم هست یا از روی اجبار هست یا برای اینکه توو جمع باشم و درونم اصلم نمی خنده و خوشحال نیست. نمی دانم چه بلایی داره سرم میاد بیشتر احساس می کنم هر روز تنها و تنهاتر میشم و حوصله اطرافیان رو ندارم در حالی که اونا می خوان بیشتر به من نزدیکتر بشن و گپ و گفت گو داشته باشیم . نمی دانم چیکار کنم خودم هم اصلا دوست ندارم این شکلی باشم ، یه چیزی که فعلا سرپا نگه داشته منو باشگاه رفتن هست اگر اونم نبود دیگه داغونه داغون . حالم از خودم بهم می خورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی