فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۰
  • ۰

قدرت غریزه جنسی

زیاده خواهی در نفس و ذات موجودات زنده هست . چرا خداوند متعال اندازه ای برای آن تعیین نکرده ؟ در کره زمین هیچ چیز به اندازه غریزه جنسی موجودات کره زمین را به زیستن در کره زمین ترغیب نکرده و هر مجود زنده ای حتی از دیگر کُرات کافی هست تا مواد مغذی در زمین را بچشد آنوقت قدرت غریزه جنسی را حس میکند ، قدرتی که ارام و قرار را از تو میگیرد و فکر کردن را مختل می کند ؛ تمام وجودت را تب می گیرد و دیگر قادر به انجام هیچ کاری نیستی چشمانت بسته می شود ، قلبت تند تند می زند و فرمان ذهن و وجودِ هر موجود زنده ای را در دست می گیرد .

سردر اوردن از اینکه خالق چرا چنین قدرتی به چنین غریزه ای داده می تواند تمام مشکلات و سوالات اساسی انسان ها را در باب زندگی بدهد . غریزه ای که در حیوان وانسان مشترک هست و سیستم های عصبی که باید تحریک بشوند جل الخالق ....شاید روزی برسد که انسان ها بیشتر به خود مسلط شوند و منابع وانرژی خود را صرف اهداف عالیتری کنند نه اینکه برای 10 دقیقه لذت آنی تمام انرژی خود را صرف آن کنند ، و اگر چنین هست بیشتر ما برده غرایز جنسی هستیم . اگر بشر می فهمید و درک میکرد که چطور یک انسان اینهمه به غرایز جنسی اهمیت می دهد می توانستیم زندگی خیلی بهتری داشته باشیم ...خوب هست بدانیم :

" تحقیقات علمی نشان داده در هـر بار انـزال مـردها چیـزی در حـدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میـلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می دهند. واقعاً چه می شد اگر انسانها می دانستند که چگونه می توانند این انرژی را به جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟!" http://ma-delvapasim.ir

اگه حساب کنیم که از حدود 7 میلیارد نفر روی کره زمین 1 میلیار نفر انزال کنند هر نفر در حدود 2 الی 6 میلی لیتر که میانگین 4 میگیریم در اینصورت 4 میلیار میلی لیتر یا به عبارتی تقسیم بر 1000 کنیم می شود چیزی حدود 4 میلیون لیتر انرژی واقعی که بیشتر هدر می رود ..یه جایی خوندم الان متن دقیق شو اینجا میارم :

" فردی که استمناء انجام می دهد مواد مهم بدنش را از دست می دهد زیرا در طب ثابت گردیده هر یک قطره منی ، مساوی و معادل است با ۴۰ قطره خون و هر قطره خون مساوی و معادل است با ۴۰ لقمه غذای مقوی اگر این اعداد را در هم ضرب کنیم به این نتیجه می رسیم که شخص باید ۱۶۰۰ لقمه غذای مقوی مصرف نماید تا بتواند یک قطره منی که از این راه خارج شده را جبران نماید و این امر می طلبد که از خانواده ثروتمندی بوده و هزینه خرید این غذاهای مقوی را داشته باشد و بدنش هم سالم بوده و هم زمان بتواند این همه غذا را بدون دفع ، جذب نماید که این امر محال است ."

منبع: http://ma-delvapasim.ir


چرا ما انسان ها به مرحله ای نرسیدیم که نمی توانیم از خودمان درست مراقبت و نگه داری و استفاده کنیم؟



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی