فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بیشتر وقت ها

بیشتر وقت ها

بیشتر وقت ها حس می کردم می توانم قهرمان زندگی خودم باشم و خیلی احساسی می شدم ...بعدا فهمیدم اونی که زیاد با پیشرفت موافق نبوده همین احساس مفرط و لحظه ای بوده ...........
......................................................................................................
قبلا همش فکر می کردم دختر خانم ها چرا اینقدر آرایش می کنند وقتی توو تاکسی می نشستم بوی بد حالمو خراب می کرد ولی حالا نه ! چون می فهم واسه چی ارایش می زنند چون بیشتر دوست دارن دیده شن کسی اونا رو بفهمه در حالت کلی هم  از دو حالت خارج نیس 1:یا خیلی ناراحتند 2: یا خیلی خوشحالند ...........و این کار اصلا دست خودشون نیست!
...........................................................................................................
بیشتر وقت ها به انسان ها فکر می کردم و رابطشون بعضیا واقعاً تنها هستند اصلا واسه چی اومدن رو نمیدونن شب و روز برایشان مفهومی ندارد فکر می کنند تاریخ روزشون دست خودشونه و وقتی شب می رسه غصه دار میشن شاید من هم همینطورم ...شما چطور ؟
...................................................................................................

می خواستم بیشر از آنچه زندگی را بشناسم خودمو بشناسم قبلا فکر می کردم کارهایی که می کنیم ربطی به شخصیتمون ندارن ولی بعدا همین کارها شخصیت منو ساختند و من به قدرت عادت پی بردم................................
..................................................................................................
دلم می خواست انسان ها بیشتر از همدیگه بفهمند اینطوری می تونستند بیشتر عمر کنند و از زندگی لذت ببرند ولی همه که مثل هم نیستند به قول فرزاد فرزین :
یکی مثل من واسه یکی مثل تو اگه ساده س ..... ولی یکی مثل تو واسه یکی مثل من فوق العاده س ...
...................................................................................................... این مطالب رو یه زمانی توو کلوب نوشتم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی