فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پیرمردی بعد از دوره کوتاه


عمر چقدر کوتاه هست 30 سال بعد آنهایی که 30 ساله هستن تبدیل به پیرمردهای دوست داشتنی می شوند 60 ساله خواهند شد و 40 سال بعد شاید اثری از ما نباشد و تنها باد هست که گرد و خاک مان را در زمین جابجا میکند 40 سال بعد پدر و مادری نیست که ناز فرزندش را بکِشد و بر بالین فرزند گریه کند ، تنها می شویم و زندگی را بدرود می گوییم ؛ دستم به نوشتن نمی آیند وقتی از مرگ حرف میزنم و تصور اینکه پدرو مادر کنار آدم نباشند . به نظر شما 40 سال چقدر فاصله دارد از ما ؟ به نظرم که به اندازه یک پیاده روی کوتاه . تا کی باید زمان را تحمل کنیم و با آن زندگی مان را بسنجیم ؟ شاید روزی برسد که عمر زمان تمام شود و کسی از زمان حرف نزند شاید روزی نسل های آینده ما به گذشته نگاه کنند و زندگی گذشتگان بر مبنای زمان را به سُخره بگیرند و مَحبوس شدن ما در زمان را نوعی دیوانگی بدانند و بخندند شاید! هر چی که هست آن موقع نیستم .

نظرات (۱)

واقعا گذر زمان یکی از گیج کننده ترین بحث هاست. جدی من از مرگ نمیترسم دوست هم ندارم بیشتر از ۶۰ سال عمر کنم. اما نوبت به بقیه که میرسه همه بایست ۱۰۰ سال عمر کنن. از دست دادن عزیز چیزیه که تا بحال لمثش نکردم. هروقت خبر مرگ شنیدم خیلی خونسرد گفتم مرگ حقه. اما خداکنه قبل تجربه داغ عزیز، عزیز داغ منو بچشه!
پاسخ:
گذر زمان درسته با ساعت مشخص میشه با روز و شب مشخص میشه ولی اگه کمی فک کنیم به گذشته می بینیم که بعضی از کارهایی که ما در گذشته انجام دادیم ، فک می کنیم که از ما دور نیستند و شاید چند متر باما فاصله دارند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی