فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۰
  • ۰

متاسفم که خودم را باختم

برای خودم متاسفم که مسیر را درست پیدا نکردم و زندگی را باختم دیگر به کسی و چیزی امیدی ندارم . برای زندگی کردن در این دنیا نمی شود بیشتر از این تقلا کرد باید زندگی خودش سراغت بیاد وگرنه دویدن دنبال زندگی آخرش به مرگ روح و روان منجر می شود . خیلی متاسفم که خواننده این مطالب رو هم ناامید و ناراحت می کنم خب دیگه حرف های دلم بود بعضی فکر میکنم که وجود من نیاز نیست و چیزی شبیه مرگ یا خودکشی را دلم می خواد ولی چون وابستگی هایی که بین من و خانواده وجود داره خیلی ناراحتم میکند . نوجوانی و جوانی را تباه کردم و الان دنبال فرصت می گردم و این اصلا کار عقلانه ای نیست . بیشتر اوقات دوست دارم گریه کنم بعضی وقت ها  میرم یه جای پرت و بلند بلند گریه میکنم آنقد گریه می کنم که نمی فهم کجا هستم کی هستم چرا هستم و باید چیکار کنم ...روز است یا شب ؟ و اینکه چرا باز اینطوری شدم .

نمی دانم چرا ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی