فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۰
  • ۰

  برنامه ریزی ناتمام

سنم که 23 سال بود در اوج هیجان و آینده نگری و تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودم و خیلی امیدوار ، این مطالب رو که می نویسم در بین یادداشت هایم از سال 89 نیگاهم خورد و دلتنگ شدم . در بین یاداشتهایم خیلی کامل برنامه ریزی کرده بود ، چارت کشیده بودم و کاملا برنامه هایم رو تشریح کرده بودم ..برای هر کدام از اهدافم یک دایره بزرگ کشیده بودم و چزئیات هدفهایم رو در کنار آن نوشته بودم و زیر نوشته بودم که 7 سال بعد اینها را ارزیابی می کنم و بعضی ها ش رو که کمی رسیده بودم و پیشرفت داشتم کنارش نوشته بودم ...یادش بخیر گفته بودم سن 30 سالگی به همه اینها می رسم ...مثلا 6 تا هدف ؛

1- میزان علم و مدارج علمی

2- موفقیت در تشکیل خانواده و زندگی

3-سطح معنویات و عمل به آن

4-سطح زبان های دیگر دنیا

5-سطح سلامت جسمانی

6- سطح کاری

همه اینا رو هم جزئیات ش رو مشخص کرده بودم ...یادش بخیر به جز 2 مورد اونم نصفه و نیمه به هیچ کدوم نرسیدم ...خخخخخخخ....جالبه اینقد غرق در مسائل روزمره و جاری شدم که یادم رفت اهدافی دارم . امیدوارم شما اینطور نباشین .اصلا فکر نمیکردم زمانی ، زمانش فرا برسد و روز حساب و کتاب باشد ...زمان تنها ثروت گرانبهایی هست که نمی تونی نگه داری فقط می تونی ازش استفاده کنی همین ...جوان 23 ساله الان 32 ساله هست ...شمایی که داری می خونی اگه سنِت کمه مطمئن باش می رسی .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی