فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

فاز منفی

دلنوشته های کوتاه

پیوندها
  • ۰
  • ۰

راز زمان

راز زمان

چطور می توانم زندگی کنم که ارزش باختن زمان را داشته باشد ؟

ای زمان کارت خوب هست ادامه بده ...چه کسی تو را بکار انداخت تا بلای جانمان شوی ..ای زمان نکند که تووو هم زمان خود را از دست داده ای که اینقدر تند می روی کمی آهسته تر لطفاً ...در حال فکر کردن هستیم مهلتی ده تا تو را بشناسیم حتما نمی خواهی شناخته شوی و رازت بر ملا شود نترس من اگر پیدایت کنم و بهت برسم فقط برای خودم هست دیگران هم این فرصت را دارند که پیدایت کنند.                                   " خداوند ذات او را چنین افریده "

پرتو درون خود را ندیدم هرگز

               خواب طولانی ما نشانی از مشعل داشت

زین پس آشفته نگردم گر چه ؟

               صد راز دگر فتاده ست بر راهم..


چطور می توانم زندگی کنم که ارزش باختن زمان را داشته باشد ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی